Aktualności
Rekrutacja uzupełniająca do klas I w szkołach podstawowych na rok szkolny 2023/2024
05.06.2023
W poniedziałek 5 czerwca 2023 r. rozpoczyna się rekrutacja uzupełniająca na rok szkolny 2023/2024 do klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasta Toruń.
Wnioski można składać do 13 czerwca 2023 r. do godz. 15:00 w szkołach prowadzących postępowanie uzupełniające.
Wzór wniosku oraz wzory oświadczeń potwierdzających spełnienie kryteriów rekrutacyjnych dostępny jest na stronie https://naborsp-kandydat.vulcan.net.pl/torun/ w zakładce "Pliki do pobrania". W rekrutacji uzupełniającej we wniosku wskazuje się tylko jedną szkołę.
Wypełniony wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu uzupełniającym w wersji papierowej należy złożyć w szkole dysponującej wolnym miejscem.
Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych nastąpi 6 lipca 2023 r. do godz. 12:00.
W terminie od 6 lipca 2023 r. od godz. 12.00 do 11 lipca 20203 r. do godz. 15.00 rodzice mają czas na złożenie w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane, podpisanego oświadczenia woli uczęszczania do tej szkoły. Wzór oświadczenia woli dostępny jest w „Plikach do pobrania”.
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych nastąpi 14 lipca 2023 r. do godz. 12:00.
Wykaz szkół prowadzących postępowanie uzupełniające na rok szkolny 2023/2024 – w załączeniu
Komunikat dla rodziców kandydatów do szkół podstawowych
17.04.2023
Przypomina się, że
- do 17 kwietnia 2023 r., tj. w
terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów
przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic kandydata może wystąpić do
komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy
przyjęcia kandydata do szkoły podstawowej,
- uzasadnienie Komisja rekrutacyjna sporządza
w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z
wnioskiem, uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym
najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia oraz liczbę
punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym,
- Rodzic
kandydata może wnieść do dyrektora szkoły podstawowej odwołanie od
rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 3 dni od dnia
otrzymania uzasadnienia,
- dyrektor
szkoły podstawowej rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji
rekrutacyjnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania odwołania, na
rozstrzygnięcie dyrektora danej szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.