Tło lewe Tło prawe
  • Kontrast:
  • A
  • A
  • A
  • Czcionka:
  • A
  • A
  • A
Nabór Szkoły podstawowe

Aktualności

Informacja o wynikach rekrutacji

30.03.2020

Drodzy rodzice dzieci biorących udział

w rekrutacji do klas I publicznych szkół podstawowych

 

Drodzy Rodzice. W związku z ograniczeniami w przemieszczaniu się, informujmy że listy kandydatów zakwalifikowanych/niezakwalifikowanych oraz przyjętych/nieprzyjętych będą publikowane także na stronach internetowych poszczególnych placówek. Oprócz tego rodzice/opiekunowie, którzy w zgłoszeniu podali swój adres internetowy otrzymają informację drogą e-mail.

Możliwość publikacji list na stronach internetowych placówek wprowadził Minister Edukacji Narodowej rozporządzeniem z dnia 25 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 r. poz. 530).

Jednocześnie przypominamy, że statut zakwalifikowania/niezakwalifikowania oraz w późniejszym etapie przyjęcia/nieprzyjęcia dziecka do przedszkola lub szkoły, można sprawdzić również logując się na konto kandydata w systemie rekrutacyjnym, gdzie będą te informacje dostępne. Dodatkowo rodzic, który podał adres e-mail przy wypełnianiu wniosku o przyjęcie do placówki, dostanie powiadomienie na skrzynkę mailową o statusie zakwalifikowania/niezakwalifikowania (przyjęcia/nieprzyjęcia).

 Dodatkowych informacji udzielają pracownicy placówek.

dostarczanie dokumentów do rekrutacji

23.03.2020

Drodzy Rodzice

dzieci kandydujących do klasy I szkoły podstawowej

                                                             

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, m.in. zawieszeniem zajęć w szkołach, a w związku z tym zamknięciem placówek, proces rekrutacji do klasy I publicznej szkoły podstawowej będzie odbywać się w sposób umożliwiający wykorzystanie innych metod dostarczenia dokumentów niż wizyta osobista rodziców w placówce.

Zgodnie z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej, pismo nr DKO-WOK.4030.39.2020.MŁ z dnia 17 marca 2020 r., wprowadza się możliwość dostarczenia obowiązujących dokumentów w procesie rekrutacji jak niżej:

  • przesłanie zeskanowanych dokumentów (wraz z widocznymi podpisami rodziców/opiekunów prawnych) na skrzynkę mailową placówki lub ePUAPem,
  • wykonanie zdjęcia dokumentów telefonem komórkowym (wraz z widocznymi podpisami rodziców/opiekunów prawnych) i przesłanie na skrzynkę mailową placówki lub ePUAPem,
  • dostarczenie i pozostawienie dokumentów w skrzynce/urnie udostępnionej przed wejściem do placówki.

 

Dodatkowych informacji udzielą pracownicy placówek.

Po ustaniu zagrożenia będzie możliwe uzupełnienie dokumentacji w postaci papierowej.

Gmina Miasto Świnoujście

Uruchomienie systemu rekrutacji – wymagania techniczne

12.03.2020

Szanowni Państwo, 

Witamy na stronach elektronicznego systemu wspierającego rekrutację do klas I Szkół Podstawowych na terenie Miasta Świnoujście. Aby sprawnie i bezproblemowo pracować w systemie, zalecamy korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek: Google Chrome – wersja co najmniej 35.0 Mozilla Firefox – wersja co najmniej 32.0 Internet Explorer – wersja co najmniej 11.0 Informujemy jednocześnie, że w zakładce POMOC umieszczony został Przewodnik po systemie, w którym szczegółowo wyjaśniono wszystkie funkcjonalności i sposób postępowania związany z zarejestrowaniem dziecka w systemie. Proszę pamiętać, że przy rekrutacji elektronicznej nie ma znaczenia kolejność zgłoszenia. Na zarejestrowanie dziecka i dostarczenie podpisanego Wniosku o przyjęcie kandydata lub Karty zgłoszenia dziecka obwodowego do szkoły jest czas od 23 marca 2020 do 3 kwietnia 2020 r. do g. 15:00.

Serdecznie zapraszamy!