Logo VULCAN - Razem dla lepszej oświaty
Nabór do klas pierwszych Szkół Podstawowych w Suwałkach

Zasady naboru

Zapraszamy do zapoznania się z dokumentami w postępowaniu rekrutacyjnym do Szkół Podstawowych w Suwałkach na rok szkolny 2024/2025.


Terminy postępowania rekrutacyjnego:

  • Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy I – od 1.03.2024 r. od godz. 8:00 do 14.03.2024 r. do godz. 15:00.
  • Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie – od 15.03.2024 r. do 25.03.2024 r.
  • Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i listy kandydatów niezakwalifikowanych – 26.03.2024 r. godz. 9:00.
  • Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenie – od 26.03.2024 r. od godz. 10:00 do 03.04.2024 r. do godz. 14:00.
  • Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i listy kandydatów nieprzyjętych – 3.04.2024 r. godz. 15:00

Kandydaci zamieszkali w obwodzie danej szkoły:
Rodzice kandydatów do klasy pierwszej, zamieszkałych w obwodzie danej szkoły, zgłaszają dziecko za pomocą systemu elektronicznego.

Wypełnione w systemie zgłoszenie należy wydrukować, podpisać i złożyć w sekretariacie danej szkoły.


Kandydaci zamieszkali poza obwodem szkoły:
Rodzice kandydatów do klasy pierwszej, zamieszkałych poza obwodem danej szkoły składają wniosek w systemie elektronicznym.

Wniosek należy wydrukować, podpisać i złożyć w sekretariacie szkoły, do której dziecko rekrutuje.
Do wniosku o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Na wnioskach i oświadczeniach powinny być podpisy obojga rodziców/opiekunów prawnych.

Potwierdzeniem woli przyjęcia dziecka do szkoły jest złożenie przez rodzica/opiekuna prawnego oświadczenia w formie pisemnej w terminie wynikającym z harmonogramu.

Niezłożenie oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie równoznaczne z rezygnacją z miejsca.