Zasady naboru
Zapraszamy do zapoznania się z dokumentami w postępowaniu rekrutacyjnym do Szkół Podstawowych w Suwałkach na rok szkolny 2024/2025.
Terminy postępowania rekrutacyjnego:
- Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy I – od 6.03.2025 r. od godz. 8:00 do 19.03.2025 r. do godz. 13:00.
- Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie – od 20.03.2025 r. do 31.03.2025 r.
- Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i listy kandydatów niezakwalifikowanych – 1.04.2025 r. godz. 10:00.
- Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenie – od 1.04.2025 r. od godz. 10:00 do 07.04.2025 r. do godz. 14:00.
- Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i listy kandydatów nieprzyjętych – 8.04.2025 r. godz. 8:00
Kandydaci zamieszkali w obwodzie danej szkoły:
Rodzice kandydatów do klasy pierwszej, zamieszkałych w obwodzie danej szkoły, zgłaszają dziecko za pomocą systemu elektronicznego.
Wypełnione w systemie zgłoszenie należy wydrukować, podpisać i złożyć w sekretariacie danej szkoły.
Kandydaci zamieszkali poza obwodem szkoły:
Rodzice kandydatów do klasy pierwszej, zamieszkałych poza obwodem danej szkoły składają wniosek w systemie elektronicznym.
Wniosek należy wydrukować, podpisać i złożyć w sekretariacie szkoły, do której dziecko rekrutuje.
Do wniosku o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Na wnioskach i oświadczeniach powinny być podpisy obojga rodziców/opiekunów prawnych.
Potwierdzeniem woli przyjęcia dziecka do szkoły jest złożenie przez rodzica/opiekuna prawnego oświadczenia w formie pisemnej w terminie wynikającym z harmonogramu.
Niezłożenie oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie równoznaczne z rezygnacją z miejsca.